Visita a la Universitat de Lleida

El passat divendres dia 14 de desembre els alumnes de 6è, vam anar a la Universitat de Lleida amb els alumnes de Ciències de l’Educació. Ens van fer una gran rebuda i tenien preparat per a nosaltres tot un matí d’activitats sobre els planetes i informació del sobre el sistema solar. I tot en anglès.

Vam aprendre moltíssim, teníem moltes activitats preparades. Vam jugar per grups, vam construir frases com si fos un joc i amb unes paraules molt boniques, vam buscar informació amb les tablets que ens van deixar, vam completar unes fitxes, vam escriure una redacció per grups, vam exposar i parlar davant de tot el grup…..

En definitiva vam gaudir d’un matí jugant, treballant i aprenent en anglès. I was GREAT!

Thank you!!