MÚSICA Cicle Superior (Tasques del 27 d’abril al 8 de maig)

Proposta d’activitats de música, setmanes del 27 d’abril al 8 de maig.

Hola de nou petits músics! Aquestes properes dues setmanes des de l’assignatura de música us animem a realitzar una nova tasca. Aquesta tasca de la mateixa manera que l’anterior la podreu realitzar i enviar durant les dues properes setmanes. IMPORTANT si algú no va enviar l’anterior tasca no us preocupeu que si voleu també la podeu enviar encara.

Durant aquestes dues setmanes ens centrarem en el treball del ritme a través d’una dinàmica de percussió corporal que podeu realitzar amb la vostra familia.

A continuació, us mostro els passos de percussió corporal que us heu d’aprendre, no es gaire dificil no us preocupeu, estigueu ben atents:

Si els voleu aprendre més a poc a poc us ensenyo un vídeo on els podeu veure més lentament pas a pas:

Una vegada ja ens sabem la seqüència rítmica de percussió corporal ara ja esteu preparats per ballar una cançó amb aquesta sequència i… amb altres passos de ball que us inventeu. La cançó que us proposo per a ballar és “Fins que arribi l’alba” del grup – Els Catarres.
Tot seguit, podeu veure un vídeo on veureu com combino els passos de la seqüència rítmica de percussió corporal (a la tornada de la cançó – el “estribillo”) amb altres passos inventats (en les estrofes de la cançó).

La vostra tasca serà la de gravar-vos ballant aquesta cançó… RECORDEU podeu inventar tots els passos que volgueu, l’única consigna obligatòria és que a la tornada de la cançó (el “estribillo”) heu de fer la seqüència de PERCUSSIÓ CORPORAL.
Us deixo aquí la cançó “Fins que aqrribi l’alba”:

Per últim, no tingueu vergonya a compartir el que heu fet a casa amb els vostres companys. Així que envieu un vídeo o una fotografia en el qual esteu ballant al correu juandemiguelmestre@gmail.com o bé, als correus del vostre curs que són: 5escolajoanxxiii@gmail.com  o bé,  6escolajoanxxiii@gmail.com

Salut i música!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *