MÚSICA Cicle Mitjà (Tasques del 27 d’abril al 8 de maig)

Proposta d’activitats de música, setmanes del 27 d’abril al 8 de maig.

Hola de nou petits músics! Aquestes properes dues setmanes des de l’assignatura de música us animem a realitzar una nova tasca. Aquesta tasca de la mateixa manera que l’anterior la podreu realitzar i enviar durant les dues properes setmanes. IMPORTANT si algú no va enviar l’anterior tasca no us preocupeu que si voleu també la podeu enviar encara.

Durant aquestes dues setmanes ens centrarem en el treball de la pulsació i la memòria rítmica ja que treballarem mitjançant un joc rítmic en el qual podeu jugar amb els vostra familia.

Aquest joc que es juga per parelles consisteix en imitar els ritmes – moviments. Un membre de la parella una vegada té ben clar la pulsació de la cançó crea un ritme en un determinat ordre i l’altre membre de la parella repeteix els mateixos moviments.

Per jugar només necessitarem quatre papers de diferents colors, si no en teniu no passa res, podeu agafar folis blancs i els pinteu per sobre amb colors diferents. A continuació, podeu veure un exemple de com es juga… em sabrieu dir quines figures rítmiques es posen en pràctica? Negres? Corxeres? Blanques? Si voleu em podeu fer un comentari contestant a aquesta pregunta.

Una vegada ja heu vist com es juga ara amb el següent video també podeu jugar vosaltres. Us faran uns ritmes i vosaltres haureu de repetir els moviments.

Voleu jugar amb cançons diferents? I TANT! Sí que podeu però haurieu d’escollir cançons amb una pulsació lenta ja que d’aquesta manera és més fàcil jugar.

A continuació, us deixo un exemple que jo he jugat a casa meva amb la cançó “Memories” del grup Maroon 5.

Us deixo aquesta cançó per si també us agrada i la voleu utilitzar:

Altres cançons que podeu utilitzar, poden ser:

Per últim, no tingueu vergonya a compartir el que heu fet a casa amb els vostres companys. Així que podeu enviar un vídeo o una fotografia en el qual esteu jugant a aquest joc al correu juandemiguelmestre@gmail.com o bé, als correus del vostre curs que són: 3escolajoanxiii@gmail.com  o bé,  4escolajoanxxiii@gmail.com

Salut i música!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *