Els alumnes de cicle inicial fem d’arqueòlegs a la prehistòria

El passat dijous 24 i divendres 25 de gener, els alumnes de 1r i 2n de primària vam visitar el Museu de Lleida.

Durant la visita vam poder fer d’arqueòlegs de la prehistòria! Va ser una visita en la qual vam poder experimentar  i descobrir un moment molt important de la Prehistòria: el pas del paleolític al neolític.

Vam poder veure una reconstrucció d’un campament nòmada en el qual vam poder interactuar i tocar pells d’animals, restes òssies…

A més a més, vam desxifrar les pintures rupestres del Cogul i vam fer un dels rituals dels xamans de la prehistòria en el moment de l’aparició de l’agricultura i la ramaderia.

Va ser una visita molt emocionant i divertida i vam aprendre moltes coses noves!