Aquest curs fem… Tertúlies musicals dialògiques!!!

Aquest curs hem iniciat un nou projecte a l’escola, les TERTÚLIES MUSICALS DIALÒGIQUES!

La primera setmana de cada mes treballem a un compositor (fent un breu repàs de la seva vida i obra), escoltem una de les seves peces a fons i realitzem una petita tertúlia on parlem del que sentim mentre escoltem l’obra del compositor. Els alumnes de 4rt i 6è escrivim els nostres sentiments i sensacions en la nostra llibreta i en canvi, els alumnes de Cicle Inicial ho expressem mitjançant un dibuix.

Durant el mes d’octubre hem treballat al compositor lleidatà Enric Granados del qual vam escoltar l’obra “Intermezzo” de l’òpera “Goyescas”.

Pel que fa aquest mes de novembre treballem a un compositor italià especialitzat en bandes sonores de pel·lícula… Ennio Morricone.
De les diferents obres del compositor treballem l’obra “El tema de Gabriel” de la pel·lícula “La Missió”.

A més a més, durant tot el mes de novembre al acabar el temps de pati escoltarem més obres d’aquest compositor com són:

BSO Cinema Paraiso

BSO Hi havia una vegada a Amèrica

Salut i molta molta música!