Preparem el dia de la Pau! (CI)

Hola nens i nenes de 1r i 2n!

Com ja sabeu, cada any a finals de gener a la nostra escola es té la tradició de celebrar el Dia de la Pau i la No Violència i… aquest any també ho farem! No obstant això, aquest any al ser una mica diferent… també ho celebrarem una mica diferent.

Aquest any no cantarem tots junts al pati sinó que cantarem i ballarem separats, però com si estiguessim junts. Sona estrany, veritat? No ho enteneu?
Doncs ara us explico el que heu de fer… Us recordeu de la cançó “Serem més forts”? Primer de tot,  us heu d’aprendre el següent trosset de cançó (AQUÍ) amb la següent coreografia:

Ja la sabeu? Doncs ara ens hem de gravar fent-la! Ho podeu fer a qualsevol lloc de l’escola… a l’aula, al passadís… al pati… a l’hort…. allà on vulgueu!

Una vegada totes les classes us hàgiu gravat fent el ball farem un muntatge de vídeo, ho ajuntarem i semblaran que estiguéssim junts.
Endavant!!!

Salut i molta molta música!