MÚSICA Cicle Mitjà (Tasques del 11 de maig al 24 de maig)

Proposta d’activitats de música, setmanes del 11 de maig al 24 de maig.

Hola de nou petits músics! Aquestes properes dues setmanes des de l’assignatura de música us animem a realitzar una nova tasca. Aquesta tasca de la mateixa manera que l’anterior la podreu realitzar i enviar durant les dues properes setmanes. IMPORTANT si algú no va enviar l’anterior tasca no us preocupeu que si voleu també la podeu enviar encara.

Durant aquestes dues setmanes continuarem treballant la pulsació i les figures rítmiques (negres, corxeres i silencis de negra) mitjançant un joc rítmic en el qual podeu jugar amb els vostra familia.

Aquest joc que de la mateixa manera que l’anterior es juga per parelles i consisteix en imitar els ritmes. Un membre de la parella una vegada té ben clar la pulsació de la cançó crea un ritme en un determinat ordre i l’altre membre de la parella repeteix el mateix ritme.

Per jugar aquest joc i fer-ho més visual necessitarem quatre plats i sis patates o fruites que tingueu per casa. A continuació, us enseño un exemple de com es juga. La cançó que utilitzarem és la cançó “I’m yours” de Jason Mraz.

Una vegada ja heu vist com es juga ara amb el següent video també podeu jugar vosaltres amb una altra cançó. Us faran uns ritmes i vosaltres haureu de repetir-los.

Ara us proposo que sigueu vosaltres els que creu el vostre ritme. Amb la cançó de “I’m yours” de Jason Mraz que us deixo aquí sota intenteu fer diferents ritmes i que els vostres germans/nes o bé els vostres pares us imitin. Ja sabeu teniu quatre plats que són les quatre pulsacions de cada compàs… i coloqueu tantes patates o fruites a cadascun dels plats que vulgueu que toquin.

Per últim, no tingueu vergonya a compartir el que heu fet a casa amb els vostres companys. Així que podeu enviar un vídeo o una fotografia en el qual esteu jugant a aquest joc al correu juandemiguelmestre@gmail.com o bé, als correus del vostre curs que són: 3escolajoanxiii@gmail.com  o bé,  4escolajoanxxiii@gmail.com

Salut i música!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *