MÚSICA Cicle Inicial (Tasques del 11 de maig al 24 de maig)

Proposta d’activitats de música, setmanes del 11 de maig al 24 de maig.

Hola de nou petits músics! Aquestes properes dues setmanes des de l’assignatura de música us animem a realitzar una nova tasca. Aquesta tasca de la mateixa manera que l’anterior la podreu realitzar i enviar durant les dues properes setmanes. IMPORTANT si algú no va enviar l’anterior tasca no us preocupeu que si voleu també la podeu enviar encara.

Durant aquestes dues setmanes ens centrarem en el treball de la percussió corporal i ho farem cantant una cançó divertida d’origen ghanés que es diu “Kokoleoko”.

La lletra de la cançó es molt senzilla:

Kokoleoko, mama kokoleoko
Kokoleoko, mama koleoko (2 vegades)
Aba, mama aba,
Aba, mama Koleoko (2 vegades)

Us deixo l’enllaç de la cançó:

Com he dit anteriorment cantarem aquesta cançó acompanyant-la amb percussió corporal. Tot seguit, us explico els tres ritmes que farem:

Una vegada els tingueu ben apresos, practiqueu i practiqueu i segur que ràpidament els sabeu. Ara ja esteu preparats per fer aquests ritmes de percussió corporal amb la cançó.
Esteu preparats? Podeu cantar també que segur que ja us la sabeu!

A continuació, us deixo un video on us ajudo a tocar els ritmes dintre de la cançó.
Tots a fer percussió!

Per últim, no tingueu vergonya a compartir el que heu fet a casa amb els vostres companys. Així que podeu enviar un vídeo o una fotografia en el qual esteu fent percussió corporal amb la cançó al correu juandemiguelmestre@gmail.com o bé, als correus del vostre curs que són: 1escolajoanxxiii@gmail.com  o bé,  2escolajoanxxiii@gmail.com

Salut i música!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *