MÚSICA Cicle Superior (Tasques del 14 d’abril al 24 d’abril)

Proposta d’activitats música, setmanes del 14 d’abril al 24 d’abril.

Des de l’assignatura de música també anirem fent algunes tasques per tal d’anar repassant els diferents aprenentatges que hem treballat a classe. Durant aquestes dues primeres setmanes del 3r trimestre ens centrarem en el treball de flauta.

5è de primària

Pel que fa els i les alumnes de 5è de primaria treballareu la digitació de la mà esquerra mitjançant la següent cançó:

Però abans de tot… repasseu la col·locació de les diferents notes que es treballaran: sol, la, si, do’ i re’

Per facilitar-vos i ajudar-vos m’he gravat tocant la cançó i així si teniu algun dubte podeu comprovar si fiqueu els dits correctament. Comenceu poc a poc aprenent compàs a compàs i a mesura que us vagi sortint aneu agafant velocitat a veure si sou capaços d’acabar anant a la mateixa velocitat que el video. La cançó es repeteix dues vegades. Molts ànims!!!

Per últim, si voleu compartir el que heu fet a casa amb els vostres companys podreu enviar un vídeo o una fotografia en el qual esteu interpretant la cançó al correu juandemiguelmestre@gmail.com o bé, al correu del vostre curs 5escolajoanxxiii@gmail.com

6è de primària

Pel que fa els i les alumnes de 6è de primaria treballareu la digitació de les mans mitjançant la següent cançó que segur que coneixeu:

do, re, mi, fa, sol, la, si, do’ i re’

Per facilitar-vos i ajudar-vos a l’aprenentatge m’he gravat tocant la cançó i així si teniu algun dubte podeu comprovar si fiqueu els dits correctament. Comenceu poc a poc aprenent compàs a compàs i a mesura que us vagi sortint aneu agafant velocitat a veure si sou capaços d’acabar anant a la mateixa velocitat que el video. Molts ànims!!!

Per últim, si voleu compartir el que heu fet a casa amb els vostres companys podeu enviar un vídeo o una fotografia en el qual esteu interpretant la cançó al correu juandemiguelmestre@gmail.com o bé, al correu del vostre curs 6escolajoanxxiii@gmail.com