MÚSICA Cicle Mitjà (Tasques del 14 d’abril al 24 d’abril)

Proposta d’activitats música, setmanes del 14 d’abril al 24 d’abril.

Des de l’assignatura de música també anirem fent algunes tasques per tal d’anar repassant els diferents aprenentatges que hem treballat a classe. Durant aquestes dues primeres setmanes del 3r trimestre ens centrarem en el treball del ritme.

Primer de tot, us voldria mostrar el vídeo d’uns percussionistes que fan música (ritme) amb aparells i objectes que troben per les diferents habitacions d’una casa.

Doncs durant aquestes setmanes m’agradaria que exploressiu la vostra capacitat rítmica amb diferents objectes que trobeu per la vostra casa. Així que… a buscar objectes!

En el meu cas he seleccionat objectes de la cuina, però vosaltres podeu seleccionar qualsevol objecte de qualsevol lloc. Una vegada els tingueu…. atents!

Primerament, podeu fer els següents tipus de figures rítmiques:

Tingueu molt present agafar algun objecte que utilitzeu com a baqueta, ja que depenen de quina agafeu pot sonar d’una manera o un altra.

Una vegada tingueu la baqueta exploreu vosaltres mateixos diferents ritmes que podeu fer, sabeu imitar aquest ritme? Sigueu creatius i creeu el vostre ritme!

No dubteu que podeu fer ritmes utilizant més d’un objecte:

Per acabar, agafeu una cançó que us agradi i intenteu ficar-li un ritme utilitzant els objectes que teniu. En el meu cas, he agafat la cançó “Dance Monkey”. Vosaltres podeu utilitzar aquesta o bé, una altra que vosaltres volgueu.

Per últim, si voleu compartir el que heu fet a casa amb els vostres companys podeu enviar un vídeo o una fotografia en el qual esteu interpretant la cançó al correu juandemiguelmestre@gmail.com o bé, al correu del vostres cursos 3escolajoanxxiii@gmail.com o bé,4escolajoanxxiii@gmail.com

Salut i música!