
Hem arribat a final de curs de 3r, ara toca descansar i carregar piles pel curs vinent. Ens emportem molts aprenentatges i experiències viscudes plegats. Aquest pot mariner ens recordarà que som alegres i pallassos. Desitjar-vos un molt bon estiu i bones vacances a totes i tots! Fins al setembre 🙂


