Bon estiu i bones vacances!!

Hem arribat a final de curs de 3r, ara toca descansar i carregar piles pel curs vinent. Ens emportem molts aprenentatges i experiències viscudes plegats. Aquest pot mariner ens recordarà que som alegres i pallassos. Desitjar-vos un molt bon estiu i bones vacances a totes i tots! Fins al setembre 🙂

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut