ELS PROJECTES INTERDISCIPLINARS D’AQUEST CURS

Infantil P3, P4 i P5 fan les 3 erras: Reduir, Reutilitzar i Reciclar. Aquestes són les activitats que faran:

– els ensenyaran a reciclar

– a P3 son la classe de la Granot aret

– a P4 son la classe de l’Aret

– a P5 son la classe de Nic Aret

CI fan el projecte: Els arbres fruiters

• A 1r son la classe del castanyer
  • A 2n son la classe del cirerer

CM fan el projecte de La bassa. Encara els CM no tenim nom.

CS fan el projecte de les Energies Renovable

5E son la classe de les Xarxes

6E son la classe de Energy

EIRA

LA CASTANYADA

QUINA CASTANYADA!!!

Aquest any hem tingut una castanyada singular, però amb l’ajuda i creativitat de totes i tots ha estat igualment un èxit!!!

Felicitar i agrair la feina feta a les àvies i a l’avi Castanyers! Com ens agrada veure’us cada any amb la mateixa il·lusió!!! Felicitar també els alumnes de segon, que van ser uns grans amfitrions de l’espectacle! I a la resta de cursos que veu cantar i ballar molt bé! Per últim, i no menys important, felicitar a totes les mestres i en especial a l’Anna, la mestra de música!!

EL NOSTRE MENJADOR

Els monitors es diuen Joan Xifra, Elisabet, Noelia, Maria Jose i Tania. Son bones persones.
El menjar esta molt bo. La nostra cuinera es diu Cristina.
En Xifra ens obre la porta de la pista. L’Elisabet es la professora de 3r 4t. La Noelia fa a p3 p4 p5. La Maria Jose fa a 1r 2n. En Xifra fa els de 5e i 6e. La Tania es la coordinadora del menjador.
La majoria de nens juguen a futbol. No ens deixen jugar a tenis taula. Es pot fer robòtica, cuina i hip hop.

Aniol i Lucas

EL HALL

El hall es un espai per estar tranquils com per exemple, llegir, pintar i relaxar-te.
Hi podem anar a l’hora del pati i a partir del novembre ja podrem anar-hi els divendres a l´hora del menjador .
En el hall hi tenim matalassos, sofà, dos pufs i una taula per pintar. També tenim una estanteria per posar llibres i també hi tenim unes cortines.
Al hall sempre hi ha un professor o professora vigilant perque no ens fem mal i també perque no ens esverem. Màxim hi poden estar dotze persones. Es super guai!
Autores de l’article: Ona Mayné, Mar Busqué i Jana Carreras

Family meeting!

6th graders invite you all at the FAMILY MEETINGS! They will take place on… watch the videos and find out all the information you need to know!!!

Projecte co-creacio hall

El dissabte 14 d’abril vam començar a construir el hall es van reunir els pares i els familiars dels alumnes del col·legi  i els mestres. Van començar el projecte però encara no està acabat, està en procés.

Livia, Marçal i Isaac

BÀSCARA ES MOU

El divendres 6 d´abril vam fer Bàscara es mou, que consisteix a fer una caminada popular amb  pares, famílies, amics…
Els petits (P3 i P4) anaven acompanyats d´un nen o nena de 5è o 6è. I quan vam arribar a l´hipòdrom els vam deixar amb els… Llegeix més»

Torneig de “Ping-Pong”

Com cada any l’escola Joan Reglà ha organitzat un torneig de ping-pong, bé més aviat l’ha organitzat els alumnes de Cicle Superior. Els nens i nenes que ara fan primer s’estrenen i se’ls veu molt il·lusionats a començar aquesta activitat. Hi ha diferents categories: hi… Llegeix més»

co-creació

El 26 de Febrer a l’escola vam reunir-nos per fer una assemblea sobre el projecte de co-creació del nostre hall. Cada curs va fer una maqueta per donar idees, es va triar el millor de cada projecte així quedarà un hall d’allò més maco!  Pares… Llegeix més»

CARNAVAL

El dia del carnaval vam anar pels carrers de Bàscara. Vam fer una rua per Bàscara tota l’escola.  Ara us explicarem de què es van disfressar per carnestoltes
P3: de plàtans,
P4: de pomes,
P5: de síndries,
1r: d’infusió de menta,
2n: d’infusió de salvia,
3r: de fuelles seques
4t: de cucs… Llegeix més»

EL DIA DE LA PAU

Hola som la Tara, l’Alba i la Gintare!!!  Com ja sabeu aquest any hem celebrat el magnífic Dia de la Pau!!!

Pels que no hi vau ser-hi, ara us ho explicarem:

Per començar el Dia de la Pau, vam apuntar en uns cors adhesius, perquè volíem bategar, i ens els vam enganxar al pit.

Després ens vam reunir tots els cursos a la pista a fer uns relleus que va ser molt divertits!!!

Ho van presentar els nens de 3r, i ho van fer molt bé!

Havíem de córrer d’una punta a  l’altre de la pista per fer bategar el cor, i quan arribàvem al final … havíem d’enganxar uns gomets en un tros de cartolina.

Ens ho vam passar genial!!!

Aquí us passem unes fotos:

Les visites d’en Puntet

Bones, famílies!!
En Puntet, aquest estiu va anar de vacances i va aprofitar per canviar una mica el look.
Com cada mes, en Puntet ens fa una endevinalla i els nens i nenes de l’escola van a la biblioteca per respondre-la. Amb totes les respostes correctes en… Llegeix més»

Sortida a La Vajol

El passat divendres 17 de novembre, tota l’escola vam marxar d’excursió a La Vajol. Quan vam arribar vam fer els estiraments, com cada matí fem. Vam visitar el monument de Lluís Companys, el refugi de contraban i la frontera entre Catalunya i França.
Vam fer un… Llegeix més»

CASTANYERES I CASTANYERS

Com ja és tradició, aquest any hem celebrat la Castanyada fent danses i menjant castanyes. Això sí! Molt ben acompanyats pels nens i nenes de la Llar d’Infants i per les àvies castanyeres i els avis castanyers.
Moltes gràcies a tots!!!!

Slideshow created… Llegeix més»