L’escola

L’escola Joan Reglà està ubicada al poble de Bàscara.
És una escola d’una línia on actualment hi assisteixen 128 alumnes que provenen del municipi de Bàscara (Bàscara, Orriols, Calabuig i les Roques) i Pontós, 18 mestres, un administratiu, una cuinera i 5 monitors/es de menjador.

Entenem l’escola com un espai vital de creixement i educació de futurs ciutadans i una porta a noves idees. El nostre propòsit és encetar nous projectes i donar continuïtat als que ja s’estan portant a terme. La nostra escola procura anar caminant cap a una millora de tots els alumnes en tots els aprenentatges. També treballem pels valors humans i per aconseguir una bona relació entre tots els alumnes i una implicació de tota la comunitat educativa en l’educació dels nens i nenes.