Sortida a casa de l’Olga

El passat 26 de maig, els infants d’Infantil vam tenir la sort de visitar l’Olga a casa seva, als Torrents de Bellver de Cerdanya. Va ser una experiència molt especial que ens va permetre descobrir de ben a prop molts aspectes relacionats amb la natura i el món de les plantes remeieres que hem estat treballant durant aquest curs. L’Olga ens va obrir les portes de casa seva i ens va ensenyar els seus animals, així com el seu taller, on elabora remeis naturals, ungüents i altres preparats fets amb plantes. També vam fer una petita excursió pels voltants de casa seva. Durant el recorregut, l’Olga ens va explicar moltes curiositats sobre els arbres, les plantes, els animals i l’entorn natural que ens envoltava. Ens va sorprendre tot el que sap sobre la natura i vam aprendre un munt de coses noves! Un dels moments més emocionants de la jornada va ser quan vam poder acariciar en Pepet, un gat fer domèstic molt especial. A més, els més valents i valentes es van atrevir a tocar i fins i tot tastar una ortiga per descobrir-ne les característiques. Va ser un dia ple d’aprenentatges, descobertes i moments compartits que recordarem amb molta il·lusió. Moltes gràcies, Olga, per acollir-nos a casa teva amb tant d’afecte i per compartir amb nosaltres els teus coneixements i la teva passió per la natura!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut