Últim dia de curs, un moment emocionant!

Els infants de l’escola ha viscut un dia ple d’emocions, acomiadaments i records. L’últim dia de curs sempre és especial. Probablement sigui un dels dies més esperats per a tota la mainada però, no ens enganyem, de seguida tornen a tenir ganes de que comenci l’espectacle, l’escola al setembre. No obstant això, avui tocava acomiadar-nos dels companys i companyes de 6è, per aquest motiu els alumnes més joves de l’escola els hi han donat un record molt bonic, això ha estat correspost també per l’alumnat de 6è amb un detall cap a ells; després ha vingut el reconeixement dels padrins i fillols lectors; hem tingut un concert d’ukeleles i l’esperat moment dels acudits. La veritat és que podem dir que són uns veritables humoristes.

Moltes gràcies a tot l’alumnat per aquest curs 2023-2024, a descansar, jugar i gaudir en família i amics i a carregar piles pel nou curs que ens espera a partir del 9 de setembre!

Podeu veure les fotos aquí: https://photos.app.goo.gl/PHccsXxRKCnPw5Lg9