Observem amb els microscopis!

Avui, 2 de març, les nenes i els nens de 3r i 4t hem estat tota la tarda observant diferents objectes  i materials d’una manera molt especial.

De la mà de l’Israel Mauri, pare de l’escola, hem pogut sorprendre’ns a cada minut.  Ens ha ensenyat de què estem fets els éssers vius: de cèl·lules. I per això ens ha mostrat com podem veure-les d’una manera ben curiosa i impressionant, amb microscopis.

Hem observat de tot: una capa de ceba, una ala d’abella, fang, fulles, flors, floridures, clasques d’ou, esponges, estrelles de mar, un cabell, sorra, sucre, sal, la nostra pell, cèntims,… i moltíssimes coses més.  A mesura que anàvem observant materials, se’ns anaven acudint altres idees, materials o objectes per posar en aquestes lupes gegants!!

A més, ens ha ensenyat com enfocar les lents d’aquests aparells per poder obtenir unes imatges ben clares del tot el que hem anat veient. Ben bé ens ha despertat la curiositat!

Volem agrair-li a l’Israel que hagi acceptat venir a l’escola i que ens hagi donat l’oportunitat de veure en grans dimensions coses que a simple cop d’ull no es poden percebre. G R À C I E S

Feu clic a l’enllaç https://photos.app.goo.gl/933SFBYgXYuJvcyA6

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>