Taller del paper a I3

Els nens i nenes d’I3, durant aquest primer trimestre hem estat practicant la motricitat fina fent servir un material tant important com és el paper. Hem estat utilitzant moltes tècniques i activitats per treballar amb aquest material ( doblegar, rebregar, tallar, punxar, fer boletes, troquelar….) i diferents tipus de papers.Hem experimentat amb eines que poden transformar el paper com onduladores, troqueladores, tisores, punxons…Ja en sabem una mica més sobre aquest material el paper.

Aquí us deixem un recull de les imatges de tot aquest treball motriu.A continuació podeu veure un recull de fotos de les activitats amb el paper.

https://photos.app.goo.gl/xg1dP17gStLEA4L38

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>