TERCER SEGUEIX RECITANT POESIES A I4

Seguint amb el projecte GaspartSchool, l’alumnat de tercer, al llarg d’aquest segon trimestre, ha continuat recitant poemes als infants d’I4.

Alguns d’aquests poemes han estat relacionats amb el projecte d’escola (l’espai) i, d’altres, amb festivitats o estacions (hivern, carnaval, primavera..).

Com ja sabeu, per dur-ho a terme, primer es confeccionen els cartells en petits grups i, després, s’assaja amb diversos mestres per finalment recitar-ho als més petits. Què be s’ho passen tant els i les alumnes de tercer com els nens i nenes d’I4!

Ara, de cara al tercer trimestre, dedicarem tot el temps del qual disposem per assajar les poesies que es duran a terme al teatre de final de curs de cicle mitjà.

Us deixem un recull d’imatges aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *