CARNESTOLTES A ED. INFANTIL

Us fem una petita mostra de les cosignes portades a terme durant la darrera setmana de Carnestoltes: caminar endarrere, esmorzar amb el tovalló al cap, posar-nos les jaquetes al revés, seure amb la cadira al revés i moure’s fent saltets. També us ensenyem la sortida que vam fer per celebrar el Dijous Gras esmorzant i jugant: I3 va anar al parc Garcia Fossas, Infantil A, B i E va anar al parc de l’Estació Vella, Infantil C al parc dels Tres Reis (Enxub) i Infantil D al parc de davant de l’escola. També us ensenyem la vista del Rei Carnestoltes en alguns espais de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *