Santa Cecília!

Santa Cecília
Danses tradicionals de Santa Cecília

Aquesta setmana hem celebrat Santa Cecília a l’escola. Els alumnes han gaudit de diferents activitats relacionades amb la música i la dansa.

Els infants de petits 3 van fer un taller de maraques.

Els mitjans 1 han anat a l’escola de música per veure, escoltar i sentir l’espectacle musical “Babar, el petit elefant”.

Els mitjans 2 han rebut un taller de danses tradicionals a càrrec d’una mare de l’escola.

Els mitjans 3 i els grans 4 han assistit a l’espectacle musical “Nit d’ombres” a càrrec de la JOSA (Jove Orquestra Simfònica de l’Anoia).

Els grans 5 i pares han amenitzat les entrades i sortides amb música en directe.

Els grans 6 han anat a la llar d’infants la Lluna a fer audicions als menuts.

Durant tota la setmana s’han fet audicions a l’escola.

Avui dimecres a la tarda, al pati, cada nivell ha mostrat la seva dansa a tota l’escola.

Per últim, com a cloenda, divendres tindrem música en directe al parc.

Bona setmana de la música!!!

Santa Cecília

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *