Avui hem celebrat la Castanyada a l’escola!!!

Els més petits de l’escola van començar la festa dilluns preparant panellets i van rebre la visita de la castanyera que els va explicar un conte.

Dimarts 31 hem celebrat la Castanyada. Tota l’escola ha gaudit d’una Castanyada molt animada. Al matí, els nens i les nenes de Grans 6 han preparat uns tallers per a la resta de l’escola (tots barrejats, de petits 3 fins a grans 5) plens d’activitats de tardor amb contes, manualitats, música,… Les creacions artístiques han servit per a decorar els racons de l’escola.

Aquest dia és molt vistós! Qui volia venia disfressat o disfressada de castanyer o castanyera.

A la tarda, ens hem reunit per ballar diferents cançons i menjar castanyes. Ha estat una celebració molt divertida!

Agraïm a tota la comunitat educativa la seva implicació i, en especial, als castanyers i castanyeres de grans 6! Gràcies!

Fins la propera!