Educació Primària

Carnestoltes 2022!

Aquesta setmana passada hem estat de festa i xerinola. El rei Carnestoltes ens va enviar una carta amb una sèrie d’odres a complir cada dia de la setmana. Com que és un rei molt implicat amb l’actualitat, les odres les ha relacionat amb els ODS. Si cliqueu a la imatge següent podreu veure el recull […]

Carnestoltes 2022! Llegeix més »

National Parks in the USA

During two weeks the students from 5th and 6th grade have learned about National Parks in the USA. Our language assistant, Stefanie, has explained us how many parks there are and which are the most important. We have also learned about the geographical features, animals or activities to do. We have done different tasks such

National Parks in the USA Llegeix més »

Navegant pel riu.

Aquest segon trimestre els alumes de quart curs en l’àrea de Coneixement del medi,  estem treballant el projecte anomenat “Navegant pel riu”. El projecte Navegant pel riu s’emmarca dins l’àrea de Coneixement del medi social i cultural. El tema sobre el qual s’estructura el projecte és el riu en totes les seves dimensions: paissatge, activitats

Navegant pel riu. Llegeix més »

Fem robòtica!

L’alumnat de quart hem començat a treballar robòtica. Els divendres ens repartim en grups de 4 o 5 alumnes i mentre uns fan el treball de racons matemàtics els altres fem robòtica. Amb peces de LEGO de diferents colors i mides, construïm cases, vehicles, atraccions… que després programem amb la tauleta digital perquè tingui moviment

Fem robòtica! Llegeix més »

Pau i justícia

Per commemorar el dia de la Pau i la No-Violència, el passat dilluns 31 de gener, tot l’alumnat de l’escola va fer bonic mural COL.LABORATIU. Cada nen i nena va pintar un mandala i posteriorment, a la tarda, mentre sonava la música “mirall de Pau”, vam sortir per cursos a la pista a enganxar-lo. El

Pau i justícia Llegeix més »

L’arbre de les actuacions

Aquest dimecres, 22 de desembre, vam sortir al pati per grups classe, a fer unes petites actuacions que vam estar preparant per celebrar el final de trimestre i l’arribada de les festes. No hi hem pogut ser tots com hauríem volgut. Alguns van poder fer la seva actuació virtualment; i altres, per motius logístics, no

L’arbre de les actuacions Llegeix més »

Caga Tió!

El passat 13 de desembre va aparèixer el Tió al pati d’infantil de l’escola!!!! Arribava la màgia del Nadal i estàvem molt contents! El vam entrar, li vam donar menjar, escalfor i, sobretot, molt amor cada dia. Quan ja va tenir la panxa ben plena i les galtetes ben vermelletes… vam fer la tradicional cagada

Caga Tió! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut