CONCERT DELS COMBOS DE CICLE SUPERIOR CONJUNTAMENT AMB L’ESCOLA ORIOL MARTORELL EN BENEFICI D’OPEN ARMS

Encara falten dies, però el proper divendres 27 de març a les 6 de la tarda i al flamant nou local social de Canet de Fals, tindrà lloc un concert conjunt entre mÚsics de l’escola Oriol Martorell i els dos combos de Cicle Superior de l’escola de Fonollosa. Aquest concert és una iniciativa de l’escola Oriol Martorell de Barcelona, amb la que tenim una relació de col·laboració des de fa molts temps. Durant els darrers anys cada curs fan un concert on tota la recaptació és per Open Arms i conviden a una escola de música o conservatori per acompanyar-los. Durant el mes de setembre ens ho van proposar i vam acceptar amb molt de gust. Us ho fem saber ara per tal que, si us interessa, ja us reserveu la data per poder-hi venir. És un concert obert a tothom.