SORTIDA A LA ROCA FORADADA

Ahir dilluns dia 6, tot l’alumnat de Caramots i Nasdesutge van fer una sortida per Montserrat durant la qual van pujar fins a la Roca Foradada. En tot moment van estar acompanyats pels alumnes del Cicle formatiu de grau Mig d’activitats fisico-esportives al medi natural de l’institut Milà i Fontanals d’Igualada, que els van fer de guies.

CASTANYES A L’ESCOLA

Avui ens han visitat un castanyer i una castanyera, els avis de l’Aina i la Gina. Des de bon matí, han torrat unes delicioses castanyes que hem pogut degustar al pati i llepar-nos els dits. Ens ha acompanyat un bonic dia de tardor que, donades les circumstàncies climàtiques, ha sigut tot un regal. Moltes gràcies!

XERRADA DEL MARC BOIXADERAS

Avui ens ha visitat el Marc Boixaderas. Ell és un antic alumne de l’escola que actualment fa de monologuista i actor. Té els estudis de periodisme a mig fer i ens ha fet una xerrada sobre la seva discapacitat i la seva experiència vital. Tot i la calor, hem estat encantats de rebre’l i gaudir de les seves explicacions i reflexions.

29è CERTAMEN LITERARI

Avui hem fet les lectures dels poemes premiats pel jurat d’enguany. En són molts i de molta qualitat. Des dels més petits fins als més grans llegeixen els poemes pels seus companys i companyes. Bé: els dels marrapipicuques els han llegit les mestres. Tothom ha estat molt atent i, com a fet excepcional, ens ha acompanyat el Pep Molist, autor del poemari “La rastellera de colors” que és l’obra a partir de la qual hem fet el treball de poesia d’enguany.

JORNADA DE PORTES OBERTES

S’acosta el període de preinscripcions i, per a totes aquelles famílies que ho desitgin, farem una trobada el divendres 24 de febrer a les 17:15 a l’escola per donar a conèixer el nostre projecte educatiu, atendre qüestions i neguits, a més a més de conèixer les instal·lacions.

RECOLLIDA DEL PREMI BALDIRI REIXAC

Ahir diumenge 19 de juny una petita representació de l’escola vam anar a recollir el premi Baldiri Reixac, que ens van atorgar en l’apartat d’experiències pel projecte de ràdio Dracsback. Va ser un goig poder assistir-hi i poder compartir amb les altres escoles premiades les experiències que ens van dur a aquell acte. Volem agrair al jurat haver-nos guardonat, a la fundació Carulla per l’organització dels premis i per la bonica jornada d’ahir i us volem animar a seguir escoltant els programes de la nostra ràdio, al qual també hi podeu arribar clicant a la pestanya d’aquesta web.

Espectacle de màgia

Avui a l’escola hem viscut un espectacle de màgia. La companyia Fèlix Brunet ens ha ofert l’espectacle “Potadecabra”. Aquest espectacle és una proposta del bibliobús per a la nostra escola promogut per l’ajuntament de Fonollosa.

Llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional

Si cliqueu AQUÍ trobareu la llista oficial de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional. A partir d’avui es poden presentar reclamacions si es creu oportú. Es poden presentar des de l’enllaç accessible en la consulta individual de resultats (OVT) o des de l’enllaç que hi ha a la pàgina web preinscripció.gencat.cat. En aquest cas, el de la web, cal triar l’enllaç en funció del tipus de sol·licitud presentada. Per qualsevol dubte o dificultat, no dubteu a posar-vos en contacte amb l’escola.

PATATES PLANTADES!

Tot i anar una mica tard, ja tenim les patates plantades! Tothom ha pogut plantar les seves en un espai de l’hort. Els nens i nenes de Guites i Mulasses han fet una gran feina llaurant i acondicionant el tros i ajudant als més petits quan ha calgut. Ara esperem que creixin!

1r. TORNEIG SOLIDARI DE TENNIS DE TAULA

El diumenge 20 de març es va celebrar el primer Torneig Solidari de Tennis de Taula a Canet de Fals. Organitzat per l’associació Amics i Amigues de l’escola de Fonollosa, tota la recaptació es destinarà a finançar les beques convocades anualment des de l’escola destinades a famílies més desafavorides. L’èxit de convocatòria va ser notable i, tot i que tothom va poder jugar tant com va voler sense competir, si cliqueu AQUÍ podreu veure les classificacions en l’apartat competitiu. Si voleu veure algunes fotos, cliqueu AQUÍ. Al vídeo d’aquí sota, podreu copsar una mica l’ambient que hi va haver. Esperant la nova edició, és bo agrair l’acollida de Canet de Fals i les facilitats de l’Ajuntament de Fonollosa per poder celebrar aquest torneig.

CARNESTOLTES 2022

Avui celebrem el Carnestoltes a l’escola. Ens hem disfressat cada classe d’un personatge de circ i hem fet una rua pel poble al ritme de la percussió de Guites i Mulasses. Hem parat a la plaça 1 d’octubre a fer les fotos de grup.