MÚSICA

RECOMANACIONS MUSICALS

Som una escola amb una presència musical molt important. Alumnes, mestres del claustre, mares, pares, conserge, monitoratge de menjador, mestres de música, assessores de plàstica o teatre, cuineres, servei de neteja… tothom viu la música des de moltes vessants. És a la nostra llista d’Spotify on podreu trobar cançons que d’alguna manera o altra volem que conegueu. Aquí teniu, de moment, recomanacions de mestres del claustre i mestres de música.

Si vols escoltar o descarregar-te les cançons del musical Oliver Twist, clica AQUÍ

POESIA 2019

Durant el treball de poesia del curs 2018-19, hem pogut gravar alguns dels treballs resultants. Concretament els de Cicle Mitjà. Han fet composicions originals a partir de les poesies que han creat. Són composicions lliures amb la única ajuda de la seva formació musical. Per poder-les escoltar o baixar-les, cliqueu AQUÍ