SANT JORDI 2019

Ahir, 23 d’abril, vam celebrar la Diada de Sant Jordi amb els emocionants Jocs Florals.

Aquí podeu veure els noms dels guanyadors i guanyadores  i podeu llegir els seus textos.:

1r:

La família 1r

Rallo: Lionel Carrasco i Futbolista: Sekou Kamassoko

2n:

El pare i la mare 2n

Els reis de la classe: Ainhoa Garcia Varela i Lei Xu

3r:

L’amistat 3r

Capità calçotets: Gerard Salvador Llorens

4t:

Els sentiments 4t

Gamer ZZ777: Wael Hamdan

5è:

Les Dus: Sheila Ramiro Fernández, Dianke Diaby Diaby i Vanessa Martínez Gómez

6è:

La nena i la formiga 6è

Desiré: Ariadna Martínez Sánchez.

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dijous 28 de març es van celebrar els quarts de finals del Certamen de Lectura en Veu Alta al teatre de Can Palots de Canovelles. De la nostra escola hi va participar l’Ares Mont, escollida d’entre diversos alumnes que es van presentar per participar-hi. I…..l’Ares ho va fer molt bé i ha passat a les semifinals!!!!

Felicitats!!!

oznor

ENGLISH DAY 2019

Aquest dimecres 27 de març hem celebrat l’English Day.

Aquesta vegada hem realitzat tres activitats importants:

• El Fashion Show amb els nens i nenes de cicle inicial i mitjà: han desfilat amb les peces de roba dissenyades en el taller d’art en anglès.
  • Teatre The Musicians of Bremen, representada pels alumnes de 4t.
  • Dansa escocesa a càrrec dels nois i noies de 6è.

Ha estat una gran jornada!!

PREINSCRIPCIÓ 2019

Us informem que el període de preinscripció és del 29 d’abril al 9 de març.

Podeu trucar per telèfon per demanar cita.

CALENDARI de la PREINSCRIPCIÓ i la MATRÍCULA    CURS 2019-2020

• 27 de març                             Difusió de l’oferta educativa dels centres.
  • 29 març al 9 d’abril              Presentació de sol·licituds de preinscripció.
  • 26 d’abril                                Publicació de les llistes amb el barem provisional.
  • 29 d’abril al 3 maig                 Reclamacions.
  • 8 de maig                               Publicació de les llistes amb el barem definitiu.
  • 9 de maig                               Sorteig, si escau.
  • 11 de juny                              Publicació definitiva de l’oferta dels centres.
  • 12 de juny                              Publicació de la llista d’ admesos.
  • del 20 al 26 de juny              Període de matriculació.

DOCUMENTACIÓ per a la PREINSCRIPCIÓ  CURS 2019-2020

• Full de sol·licitud.
  • Original i fotocòpia del llibre de família.
  • Original i fotocòpia del DNI del pare/mare/tutors, i del nen/a si en té.
  • Original i fotocòpia de la TSI (Tarja Sanitària).
  • Original i fotocòpia del carnet de vacunació.
  • 4 fotografies

SI CAL…

• Certificat municipal de convivència i resguard de la renovació del DNI, sempre que el domicili que s’al·lega no coincideixi amb el del DNI.
  • Documentació acreditativa del lloc de treball, si aquest s’al·lega.
  • Documentació acreditativa de les circumstàncies econòmiques, si s’al·leguen.
  • Original i fotocòpia del certificat de disminució, si s’al·lega.
  • Original i fotocòpia del carnet de Família nombrosa o monoparental, si s’al·lega.

Recomanem consultar les publicacions del Departament d’Educació i tota la informació relacionada al web:

NOUS JOCS AL PATI

Després de la segona Jornada del Projecte Pati, tant a infantil com a primària, els espais gaudeixen de nous jocs: gronxadors, telèfons i troncs!!!!

Visita a l’Alcalde de Granollers

Aquest mes de novembre hem tingut l’oportunitat de conèixer a l’alcalde de Granollers. El Sr. Mayoral, ens ha parlat de la seva feina i els alumnes de tercer han pogut resoldre els seus dubtes en relació a la gestió del municipi.

Tanmateix, hem conegut la història de la Porxada i les instal·lacions de l’Ajuntament.

Ha estat una visita molt interessant !

PROJECTE ASSEMBLEA 3.0

Aquest dilluns 12 de novembre els nens i nenes de 5è han culminat el Projecte Assemblea 3.0 amb l’artista Miquel Garcia, després de tot un procés de creació que ha acabat amb la filmació d’una assemblea.

S’han posat a la pell de veritables actors i actrius!!!

El producte final es presentarà el proper dissabte 24 de novembre a la Fàbrica de les Arts Roca Umbert.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

D’acord amb la RESOLUCIÓ ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics us presentem el següent calendari del procés a l’Escola Ferrer i Guàrdia:

• 5 de novembre:  Publicació del cens electoral provisional
  • 6 al 9 de novembre: Reclamacions al cens electoral (dirigir-se a direcció)
  • 9 de novembre: Sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals
  • 14 de novembre: Constitució de la mesa electoral.
    Resolució de reclamacions i publicació dels censos electorals definitius
  • Fins 16 novembre: Presentació de candidatures.
  • 20 de novembre: Publicació de candidatures.
  • 30 novembre: Votacions del sector de pares i mares
  • 21 de desembre Últim dia per constituir el nou Consell Escolar

Aquí us adjuntem el full de presentació de les candidatures:

Presentació candidatura

PARTICIPACIÓ A LA MAU

Ja hem començat les nostres intervencions artístiques!!

Els nens i nenes de 2n han realitzat una activitat a l’escola amb la Núria Tomàs, un taller on a partir d’una lectura del poema “Tinc un tanc de joguina” s’han inspirat per dibuixar una joguina bèl·lica i després l’han transformat en un element bonic, imaginari….Una gran experiència.

Els seus treballs formaran part d’una de les obres de la Mostra d’Art Urbà que es realitzarà a la Fàbrica Roca Umbert aquest cap de setmana.