ACABEM EL 1r TRIMESTRE

Acabem el primer trimestre del curs amb la tradicional representació de l’obra de teatre de “Els Pastorets” i el Concert de Nadal !!!

COMMEMORACIÓ DEL BOMBARDEIG A GRANOLLERS

El passat 31 de maig vam celebrar la Commemoració del Bombardeig a Granollers.

Va ser un acte molt emotiu on delegats i delegades de curs van llegir el Manifest i posteriorment van lliurar els diplomes del Valor que hem treballat aquest curs. L’ESFORÇ.

“L’èxit és la suma de petits esforços, repetits dia rere dia”.

“La nostra recompensa es troba en l’esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa”.

“El que no es comença avui mai s’acaba demà”.

“L’home mai sap del que és capaç fins que ho intenta”.

“És preferible fracassar mil vegades per intentar triomfar, que no triomfar mai per por a fracassar”.

“L’esforç no t’assegura aconseguir els teus objectius, però sense ell, segur que no els aconseguiràs”.

“Si no escales la muntanya mai podràs gaudir del paissatge”.

“És estrany: com més m’esforço, més sort tinc”.

“És l’esforç constant i decidit el que trenca tota resistència i acaba amb tots els obstacles”.

Colònies a El Molí de la Riera

Els dies 11 i 12 de maig els alumnes d’Infantil, 1r i 2n hem anat de colònies a El Molí de la Riera, a Sant Pere de Torelló. Tot i patir pel temps que faria, la veritat és que ens ha aguantat prou bé i hem pogut gaudir de totes les activitats programades. Hem vist com funcionava un antic molí i hem fet galetes, hem sortit a fer el joc de nit amb les llanternes i hem ballat abans d’anar a dormir. L’endemà hem tingut classe de ioga davant de la casa i hem estat estat fent jocs pels voltants. Ens ho hem passat molt bé i tenim ganes de tornar a repetir!!!

JORNADES ESPORTIVES

El passat 5 de maig vam celebrar les Primeres Jornades Esportives de l’Escola, en les quals va participar tot l’alumnat de l’escola.

Durant el matí vam realitzar diversos jocs esportius en el Camp de Futbol del barri i a la tarda vam gaudir de tres tallers-tastets diferents: patinatge, esgrima i mindfulness.

Una gran experiència que de ben segur tornarem a organitzar el proper curs!!!