TANQUEM EL NOSTRE PRIMER CURS A L’ESCOLA

Taules d`estació Waldorf

Arribem al final del curs 25-26 amb el cor ben ple.

Ha estat un curs intens, sí, però sobretot ha estat un curs molt bonic. El primer curs d’entrada a l’escola, un temps de descobertes, d’adaptacions, de primeres vegades i de molts moments compartits que, de mica en mica, han anat construint el nostre dia a dia.

Hem après a conèixer-nos, a confiar, a jugar plegats, a esperar, a escoltar, a abraçar, a riure i també a sostenir-nos quan ha calgut. Hem creat vincles, hem fet camí junts i hem viscut experiències que ens han ajudat a créixer, cadascú al seu ritme, però sempre acompanyats i acompanyades.

Ens emportem mirades, paraules, complicitats, cançons, contes, converses, mans petites que busquen altres mans i molts moments que quedaran guardats amb molta estima.

Gràcies a totes les famílies per la confiança, per l’acompanyament i per haver format part d’aquest primer curs tan especial. Ha estat un plaer compartir-lo amb vosaltres i veure com els infants han anat fent seva l’escola, omplint-la de vida, tendresa i alegria.

Ara toca descansar, jugar, gaudir del temps sense presses i carregar-nos d’estiu.

Us desitgem unes vacances molt boniques, plenes de calma, rialles, abraçades i moments per compartir.

Bon estiu, famílies!

HEM ANAT A LA GRANJA!!

En aquest enllaç  podreu trobar el recull de la sortida.

 RECULL SORTIDA A LA GRANJA

Els nens i les nenes d’i3 hem gaudit d’una sortida a la granja de Can Plana. Ha estat un dia fantàstic on ens hem esforçat de valent fent de grangers i grangeres. Hem pogut conèixer els diferents animals que tenen i hem col·laborat amb les tasques de donar de menjar i netejar els animals. Ha estat un dia ple d’aventures i moments per a compartir plegats.

A l’aula seguirem aprofundint en els aprenentatges que hem encetat a la sortida.

CARNAVAL A LA CLASSE DELS POLLETS

Els nens i les nenes d’i3 hem gaudit d’unes setmanes on la gresca i la xerinola han estat molt presents. A l’aula hem tingut el racó de les disfresses on ens hem pogut imaginar sent molts personatges. Per alguns era la primera vegada que coneixíem… Llegeix més»

Celebrem la Tardor!!

Els nens i nenes de la classe dels Lleons i de les Lleones hem fet moltes activitats relacionades amb la tardor. Una d’elles ha estat una sortida al Parc Mediambiental de Gualba, allà vam estar explorant tot l’entorn i sabeu què? Vam trobar a la família d’en Tico, un esquirol que s’havia perdut!!

Uns dies més tard a l’escola vam fer panellets de coco i també vam celebrar la festa de la Castanyada! Vam ballar i vam menjar unes castanyes molt bones que ens havien torrat unes mares voluntàries! Ens ho vam passar d’allò més bé!!

PATUFET, ON ETS?


 
Aquesta setmana a l’hora del conte hem explicat el conte d’En Patufet. Com en cada conte popular que expliquem despleguem durant un parell de setmanes un seguit d’activitats que ens fan aprofundir en el vocabulari, en els personatges, la narració, els conceptes matemàtics presents,… Llegeix més»

Festa de la Castanyada!!

Un any més celebrem la Castanyada. Abans però, vam realitzar la sortida de tardor al Parc Mediambiental de Gualba per ajudar a l’esquirol,Tico, a trobar la seva família.
Hem fet activitats relacionades amb la tardor i amb la festa de la castanyada, on la protagonista és… Llegeix més»

VISITEM LA SENYORA CASTANYERA


La Castanyera ha arribat a l’escola. Porta una camisa que li va petita, la faldilla li fa campana i les sabates li fan cloc cloc. Avui celebrarem la Castanyada a l’escola i molts de nosaltres hem volgut venir guarnits per a la festa. La… Llegeix més»