TANQUEM EL NOSTRE PRIMER CURS A L’ESCOLA
21/06/26Arribem al final del curs 25-26 amb el cor ben ple.
Ha estat un curs intens, sí, però sobretot ha estat un curs molt bonic. El primer curs d’entrada a l’escola, un temps de descobertes, d’adaptacions, de primeres vegades i de molts moments compartits que, de mica en mica, han anat construint el nostre dia a dia.
Hem après a conèixer-nos, a confiar, a jugar plegats, a esperar, a escoltar, a abraçar, a riure i també a sostenir-nos quan ha calgut. Hem creat vincles, hem fet camí junts i hem viscut experiències que ens han ajudat a créixer, cadascú al seu ritme, però sempre acompanyats i acompanyades.
Ens emportem mirades, paraules, complicitats, cançons, contes, converses, mans petites que busquen altres mans i molts moments que quedaran guardats amb molta estima.
Gràcies a totes les famílies per la confiança, per l’acompanyament i per haver format part d’aquest primer curs tan especial. Ha estat un plaer compartir-lo amb vosaltres i veure com els infants han anat fent seva l’escola, omplint-la de vida, tendresa i alegria.
Ara toca descansar, jugar, gaudir del temps sense presses i carregar-nos d’estiu.
Us desitgem unes vacances molt boniques, plenes de calma, rialles, abraçades i moments per compartir.
Bon estiu, famílies!







