Concurs EntreviSTEM

L’Escola ha participat en el concurs EntreviSTEM organitzat per l’entitat TIC-Anoia. L’alumnat de 6è han entrevistat a dues dones vinculades al món científic i tecnològic, per tal de conèixer de prop aquest àmbit i crear interès per les vocacions STEAM entre l’alumnat. Un dels objectius d’aquesta iniciativa és, també, la de visibilitzar el paper de la dona en aquest sector.

Hem tingut el plaer d’entrevistar a la Lídia Rodríguez (Enginyera Informàtica, treballa com a SEO a la plataforma TUI Musement) i la Neus Domingo (Doctora en Física, treballa a l’Institut de Nanotecnologia de Catalunya).

Les entrevistes, preparades i realitzades en anglès, ens han permès treballar i descobrir nous camps i nous interessos. Us presentem les dues entrevistes enviades al concurs.

Moltes gràcies Neus i Lídia!

1 comentari

1. Neus Domingo

It was my pleasure to visit your school! The students of 6th grade and their teachers did an amazing job preparing the interview. Congrats Almodis

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *