Criteris d’avaluació

En els enllaços que trobareu a continuació hi ha els criteris que es tindran en compte a l’hora de realitzar les avaluacions de l’alumnat. El procés de  l’avaluació servirà perquè l’alumnat prengui consciència del seu propi aprenentatge i es pugui autoregular; i també, serà una avaluació formativa que permetrà anar adaptant les activitats durant el procés d’ensenyament-aprenentatge.

A l’escola, el document marc és el currículum oficial del Departament d’Educació. En aquest document, d’obligat compliment, es desenvolupen les competències, els continguts i els criteris d’avaluació ordenats per cicles.

L’objectiu principal no és que l’alumnat assoleixi uns continguts sinó que adquireixi unes competències al finalitzar les diferents etapes educatives.

Tenint en compte totes les coses esmentades anteriorment, les propostes que es plantegen des de l’escola aniran encaminades a l’adquisició de les competències, i capacitats a l’etapa d’infantil, de manera globalitzada.

CRITERIS D’AVALUACIÓ EDUCACIÓ INFANTIL
CRITERIS D’AVALUACIÓ CICLE II