Taller de jardineria i hort

Un grup d’alumnes de Projecte 1, amb la col·laboració de Projecte 2 i Projecte 3, s’ha endinsat de nou en el món de l’horticultura. Aquest any s’ha preparat una zona de l’espai de jardineria per elaborar un hort escolar.

Durant el mes de novembre es plantaran fruites i verdures de temporada, com la pastanaga, la ceba, les bledes o els pèsols. Simultàniament, els grups de Projecte 2 i 3 procuraran germinar diferents tipus de verdures per tal de complementar l’hort. A més, s’han preparat uns cartells per identificar totes les plantes i els arbres fruiters que tenim a l’escola. De cara a la primavera, es treballarà amb plantes d’aquesta època, com l’alfàbrega, el carabassó, el pebrot, entre d’altres.

Per últim, dir que aquest grup de treball també té la funció de neteja i manteniment dels espais naturals i comuns de l’escola, per tal de conservar un entorn agradable i saludable.

Clicant a la següent imatge podreu accedir al recull de fotografies que hem preparat.