Dansa i comunicació

Des de l’àrea de Logopèdia s’ha engegat un Projecte on es treballen aspectes relacionats amb la comunicació a través del ball. Sota el nom de “Dansa i Comunicació” fa quatre anys que s’ofereix a alguns dels alumnes aquesta activitat complementària que permet treballar aspectes de la comunicació, la relació i el vincle amb l’altre des d’un context natural i vivencial.
Per a dur a terme l’activitat comptem amb la participació d’un professional extern especialitzat, Miguel Farrés Aguilera (director, professor i ballarí de l’escola DANCEWORKS de Sant Cugat del Vallès) i de professionals de Balmes 1.
L’activitat es desenvolupa a la sala polivalent del Casal de Camps Blancs molt proper al centre, i es realitza quinzenalment.