Programa diversificació curricular

El Projecte de Diversificació Curricular és una aposta per la transició a la vida adulta dels nostres alumnes. Tenen la finalitat d’afavorir l’adquisició d’habilitats funcionals i ocupacionals que els facilitin participar, de la manera més autònoma possible, en diversos contextos laborals.
S’ofereix a alumnes de l’etapa Secundària, d’edats compreses entre els 16 i els 19 anys, a partir de convenis amb entitats i empreses del nostre municipi o que col·laboren amb la nostra escola.

És un projecte per a la inclusió en itineraris formatius, amb l’objectiu de facilitar aprenentatges professionalitzadors i que comportin també una progressiva aproximació al coneixement del món laboral.

El programa de Diversificació Curricular està format per 3 eixos:

– L’Ajuntament de Sant Boi i el Departament de la Generalitat, que promou i gestiona la iniciativa
– Les empreses i entitats col·laboradores
– La Institució Balmes, amb els alumnes implicats.