Pràctica esportiva

L’activitat física i l’esport s’ha anat constituint en el nostre centre com una eina eficaç per treballar i produir en els nostres alumnes tota una sèrie de millores en l’àmbit de la salut, de les capacitats físiques, en la competència social i a nivell psicològic.Les propostes es modulen i s’organitzen en les diferents etapes evolutives dels alumnes/as: propostes psico-motrius en les etapes inicials, jocs motrius i activitats coordinatives en la primària i l’ESPORTcom a principal centre d’interès en l’etapa secundària. Promocionem la participació dels alumnes/as en les lligues de futbol sala i bàsquet que el CEEB (Consell Esportiu Escolar a Barcelona) organitza juntament amb el CIATE LEXIA en el marc del projecte “ESPORT SENSE BARRERES” a Barcelona. També ens beneficiem de les Jornades de Promoció d’Esports Minoritaris que promou  l’ajuntament  de Sant Boi en les disciplines de BEISBOL, HANDBOL, HOQUEI i d’altres. Participem en Jornades de Vela Adaptada, el OPEN DAY de la Fundació Cruyff o la Jornada d’Esport inclusiu a Barcelona.