La importància de les activitats quotidianes

A l’escola donem molta importància a les activitats quotidianes. Aquí els aprenentatges esdevenen del tot significatius. Són moments que es repeteixen cada dia i on l’autonomia i la comunicació tenen un paper fonamental. Aquests dies es caracteritzen per deixar a un cantó les preses i això juga a favor d’aquests aprenentatges. Podeu aprofitar per treballar a casa les rutines diàries amb calma, deixant temps i escoltant com responen els vostres fills davant de les diferents tasques.  Aprofiteu aquestes estones perquè prenguin decisions, perquè escullin, perquè contin, classifiquin… Deixeu que s’equivoquin, no passa res! Sentir-se grans els farà créixer. Aquí us deixem algunes idees però segur que vosaltres en teniu d’altres!

Si cliqueu a les imatges s’obriran els documents: