Sortida al CCCB a la exposició “Gameplay”

Els alumnes de Projecte 2 junt amb Projecte Pont i alguns alumnes de Primària vam anar de visita a l’exposició Gameplay al Centr1e de Cultura Contemporània de Barcelona, (CCCB). Ens hi vam desplaçar en transport públic des de Sant Boi, agafant dos autobusos per poder arribar a Ronda Sant Antoni des de l’escola. L’exposició ens oferia un recorregut dins la història dels videojocs molt interessant enfocada tant des de l’evolució tècnica dels videojocs, com en les seves temàtiques i en la manera de jugar. També hi va haver temps per parlar dels rols de gènere i d’altres moltes qüestions referents a aquest popular mitjà d’entreteniment. Però potser el que més ens va agradar va ser que vam tenir molt temps per provar diferents jocs en diferents formats i plataformes. Ho vam gaudir molt, tant, que és molt probable que tant professors com alumnes hi tornem pel nostre compte un altre dia amb més temps per apretar botonets!!