RECOLLIDA SOLIDÀRIA D’ALIMENTS NADALENCS

Ja fa una bona colla d’anys que la nostra escola participa en la recollida solidària d’aliments nadalencs que organitza la Fundació Arrels de Sant Ignasi de Loiola a favor de les persones sense sostre. Aquest curs també hem volgut col·laborar, més tenint en compte que durant la pandèmia havíem hagut de prescindir d’aquesta activitat.

Aquesta campanya l’emmarquem dins del projecte EDUQUEM EN XARXA, ja que implica a tota la gent del poble. Heu de saber que ens han arribat moltes bosses de menjar de molts veïns i veïnes que ja no tenen vinculació amb l’escola, gràcies a la difusió que s’ha realitzat des de l’Ajuntament i els comerços del municipi.

Ha estat l’alumnat de Cicle Superior l’ encarregat de recollir, classificar i pesar els aliments. Mireu quin goig!!!

Hem aprofitat l’avinentesa per treballar una mica de matemàtiques i hem recollit la informació en una gràfica:

125 quilos de solidaritat!!!!

També heu de saber que totes les bosses de paper, de plàstic i compostables que ens han arribat, seran reutilitzades per fer la recollida selectiva de la Classe de Cicle Superior.

Volem donar les gràcies a totes les famílies que heu participat i desitjar que la bondat que heu repartit aquest Nadal us retorni en forma de felicitat!