PREMIS REPTES DE BIBLIOTECA 2022

A l’aula de Cicle Superior, a l’inici de curs, ens proposem tres reptes del nostre espai de Biblioteca:

• Aconseguir fer una lectura de cada prestatge al llarg del curs: narrativa en català, narrativa en castellà, narrativa en anglès, premsa, còmic, llibres d’informació i poesia.
  • Realitzar les deu propostes de tasques a fer després de la lectura: fer un resum, una recomanació oral, canviar la portada, descriure o dibuixar al personatge principal… fins i tot la tasca “no fer res”.
  • Participar en les votacions del Premi Atrapallibres, per la qual cosa cal llegir les tres lectures que es proposen i publicar al web la crítica literària.

Cal dir que aquests reptes no són pas obligatoris, com cap de les tasques que es proposen. Tenim clar que l’estona de biblioteca llegim per plaer! És per això, i per la dificultat que suposa aconseguir cada repte, que premiem aquells alumnes que han tingut les ganes i la voluntat de voler aconseguir una estrella per cada fita. I animem a la resta de companys a que el curs vinent provin d’aconseguir-ne alguna.

Així doncs, felicitem al JOSEP GÀMIZ BORIA, per haver aconseguit el repte ATRAPALLIBRES!!!

L’IKER CUELLO PUIAC i LA JOANA BARRUFET ARDERIU han quedat a tan sols una tasca d’aconseguir les tres estrelles!!! Enhorabona!!!!

Felicitem especialment a les quatre alumnes que han aconseguit els tres reptes: JUSLADY DE LA CRUZ FLORES, CLÀUDIA MARSOL VILALTA, ARLET MOR COSTAFREDA I DARIA SZEKELY.

Moltes felicitats a tots/es i animeu-vos a participar el curs vinent!!!