NOU PROJECTE PER A LA BIBLIOTECA ARRELS

A finals del curs 2017-18, des de la coordinació de la nostra biblioteca i amb el suport de l’Equip Directiu i la resta del Claustre, es va impulsar la redacció d’un Projecte de Biblioteca adaptat a les caracerístiques del nostre Centre.

Es tracta d’un document on, tot partint de la realitat de l’escola, es fixen uns objectius realcionats amb diferents temes:

• Organització i funcionament de la Biblioteca
  • Gestió de la col.lecció i l’espai.
  • Suport al currículum des de la Biblioteca.
  • Visibilitat i interacció amb la comunitat educativai l’entorn.

Al llarg de cada curs es concretaran unes ACTUACIONS, s’hi destinaran uns RECURSOS i es nomenarà el/els RESPONSABLE/S del desenvolupament de les diferents tasques.

Us convidem a seguir-nos en aquest racó del web de l’escola, per descobrir com es concreten totes aquestes intencions.