DIA DE LA PAU 2022

Com cada curs, a finals de gener celebrem el Dia internacional de la Pau i la no violència.

A la nostra escola treballem valors i els anem recordant, i vam aprofitar per fer una animació lectora del conte: “La Berta i les ulleres de visió empàtica”.

Ens vam centrar en treballar el valor de l’EMPATIA i la RESOLUCIÓ, EN POSITIU, DE CONFLICTES.

Per tal de poder reflexionar sobre aquest tema, vam realitzar una sèrie d’activitats per cicles, explicant i treballant el conte.

Hem après que per conviure millor, és important saber ficar-nos en el lloc dels altres per tal d’identificar-nos en diferents situacions i trobar solucions positives per poder resoldre els conflictes que puguin sorgir en el nostre dia a dia.

Vam treballar diferents emocions amb els petits i vam reflexionar amb els grans sobre possibles situacions de conflictes a l’aula o escola.

A la tarda vam escriure paraules, sobre els valors treballats, en cintes de colors i al pati les vam penjar per tal de representar el que vam aprendre!!

Per tancar el gran dia, tots els alumnes van representar, amb les mans, una cançó molt bonica (Where is the love?- The Black Eyed Peas) dirigida per la nostra mestra de música, l’Antònia.

Ens ho vam passar genial!!!