ANEM A LA CAPARRELLA

Un any més, els i les alumnes de 6è de Primària anem a la Caparrella per gaudir de la JORNADA DE CONVIVÈNCIA que organitza l’Institut amb tot l’alumnat de 6è les escoles adscrites.

Després d’esmorzar coca i xocolata, ens organitzen en grups per fer una gimcama. Coneixem a alguns dels companys que tindrem el curs vinent ( de Sarrroca, d’Alfés, de Montoliu, d’Alcoletge…) i ens acompanyen nens i nenes de 1r d’ESO que ens fan de guia. Hem tingut l’ocasió de fer nous amics, de conéixer algun dels professors i de gaudir d’ algunes de les instal.lacions que ens acolliran el curs vinent. També hem saludat companys i companyes de cursos anteriors de la nostra escola, que durant l’hora del pati ens venen a veure.

Ens ho hem passat molt bé!

Ep! Però això no ho acabem aquí.

Aquest dissabte, 7 de març, tenim JORNADA DE PORTES OBERTES! Podrem visitar la resta d’instal.lacions amb les nostres famílies.

Tenim moltes ganes d’anar a l’Institut!