Musiquem l’escola amb l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell

El passat dijous dia 2 de març el grup musical de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida, ens van delitar amb un trio d’instruments de corda i vent (el fagot, la trompa i el violí) als alumnes de P5 fins a 4t de primària.

Ens van presentar els instruments mitjançant peces de Mozart, Bach, Vivaldi, així com petits fragments de bandes sonores conegudes pels alumnes.

L’activitat va ser força motivadora, lúdica i divertida i va estar complementada amb diferent vestuari per part dels músics, que van atreure més l’atenció de l’alumnat.

Us deixem un breu resum del matí musical del qual vam gaudir!!