Coneixem el nostre poble

A la classe de segon de primària hem estat treballant les característiques més comunes dels pobles i de les ciutats, ens van sortir reflexions molt interessants.

Per complementar tota la informació prèvia que van aportar els infants, vam decidir investigar sobre el nostre poble i vam identificar els llocs més emblemàtics. Un cop identificats, vam agafar una tauleta electrònica que ens va fer la funció de càmera fotogràfica per captar imatges de l’escola, l’ajuntament, tipus de carrers i cases, el parc, etc.

Amb aquestes imatges vam elaborar un mural que tenim penjat a la classe, on també vam poder enganxar alguns elements que ens vam anar trobant durant la sortida pel poble. Els i les alumnes de segon van haver de retallar les fotografies i enganxar-les al mural.

Aquesta activitat ens ha servit per conèixer millor l’entorn on viuen els nostres alumnes.