FEM LA PAU AMB EL NOSTRE PLANETA

Aquest curs 22/23 ens estem endinsant en una nova aventura!

Seguint les pautes del Departament d’Ensenyament, han entrat a l’escola els OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE. N’havíem sentit a parlar, començaven a veure’s als mitjans de comunicació, en algunes empreses i comerços i, finalment, han entrat al món educatiu.

El 25 de setembre de 2015, els països de les Nacions Unides van decidir redactar aquests objectius per donar resposta a problemes que ens afecten globalment. Tenen la finalitat de lluitar contra les desigualtats, de protegir el medi ambient i assegurar la prosperitat de tots els habitants del planeta.

Alguns d’ells no ens venen de nou, ja els havíem treballat. Però d’altres ens eren totalment desconeguts. És per aquest motiu que aquest curs hem aprofitat la celebració del dia de la pau per convidar a les famílies i donar la benvinguda a una nova forma de treballar a l’escola.

Després d’un discurs inaugural, protagonitzat per un alumne/a de cada curs, els familiars que van poder acompanyar-nos es van unir als diferents grups de treball. Vam recórrer sis tallers on vam conèixer alguns dels objectius i vam poder fer una primera reflexió sobre la seva importància.

Al final, tots plegats vam cantar i ballar per commemorar aquesta jornada tant especial.

Volem donar les gràcies a tots els familiars i amics que ens van acompanyar per haver vingut. Esperem que us resultin interessants les noves propostes de treball. I recordeu.. l’escola posa el seu petit granet de sorra, però aquests objectius són de tots… només si tothom treballa en la mateixa direcció podrem aconseguir un món millor.