Una Tarda a l’INS Canigó

El dia 12 de març, els alumnes i els mestres de 6è curs vam fer una visita  a l’ INS Canigó.

Un cop va començar l’activitat, la Griselda, una professora de l’institut, i alguns dels alumnes de 1er d’ESO ens van guiar cap a la sala d’actes, on allí ens rebrien amb una cançó (lo siento). Seguidament uns alumnes de 4t d’ESO ens van tocar una cançó conjuntament amb un grup de veus que la cantaven. Al finalitzar, el grup de teatre de 4t d’ESO van fer un teatre molt divertit expressament per a nosaltres. Per últim quatre alumnes de 1er d’ESO ens van explicar un “Power Point” que ens informava sobre l’institut.

Posteriorment ens vam separar les dues classes amb tres guies de 1r d’ESO per cada classe per tal de visitar les principals aules. Una vegada acabada la activitat ens vam fer una fotografia de record i vam marxar.

Ens vam passar-ho molt bé.

L’alumnat de 6è A i de 6è B

Clica a la fotografia per veure’n més