COLÒNIES A LA GARROTXA

El 14 i 15 de març els alumnes de 6è de l’escola Antonia Simó i Arnó vam anar  de colònies a la Garrotxa. Un cop allà vam anar a visitar el volcà del Croscat, al que antigament li van extreure pedra volcànica. Però ara és una reserva natural.

Quan vam acabar vam anar a dinar vam visitar la fageda d’en Jordà formada a sobre de la colada de lava del Croscat.

Temps més tard vam anar a l’alberg per deixar l’equipatge i quan vam acabar vam sortir a passejar per Olot.

Al tornar a l’alberg vam anar a sopar i després  vam fer l’activitat de nit; que consistia en “El gran concurs” on ens vam repartir en tres grups i vam fer diferents proves, després vam anar a les habitacions i per acabar el primer dia vam fer una petita festa. A mitjanit ja estàvem molt cansats, tocava anar a dormir i així ho vam fer.

Divendres, quan ens vam despertar, vam fer les maletes i vam anar a esmorzar. Al finalitzar l’esmorzar vam realitzar l’última excursió al volcà Montsacopa que es troba al mig d’Olot, vam pujar fins al cràter i el vam mesurar utilitzant el nostre cos. Hi havia un petit mirador des d’on es veia una panoràmica d’Olot. Per últim vam anar a dinar a l’alberg i vam tornar cap a Almacelles.

Unes colònies genials!!!

Alumnes de 6è

Toca la fotografia per veure més imatges