SORTIDA DE TARDOR DE CICLE MITJÀ

El passat divendres 28 d’octubre, l’alumnat de C. Mitjà vam realitzar la primera sortida d’aquest curs per observar els arbres i plantes del parc del Vilot (3r) i parc de l’Aigua (4t).

Dies abans, havíem fet algunes sessions de preparació a l’aula mirant fotos detallades dels arbres i les seves fulles, interpretant el plànol dels parcs i aprenent a situar-nos a l’espai.

En arribar, ens vam repartir en grups i vam començar a investigar i anotar tot allò que observàvem: forma, vora i color de les fulles dels diferents arbres que hi havia, característiques del tronc, si eren de fulles caduques o perennes, etc.

En acabar la feina d’observació i la posada en comú de les nostres investigacions, tot l’alumnat de 3r i 4t ens vam reunir al parc del Vilot per dinar, jugar i gaudir d’una bona sobretaula de castanyada.

Va ser un matí molt profitós i una tarda de joc genial.

Abans de marxar, però, vam fer una bona batuda per recollir escombraries que vam trobar de persones que fan ús del parc de manera poc cívica.

Cliqueu a les imatges per veure el recull fotogràfic👇