SANT JORDI A L’ESCOLA

Arriba Sant Jordi i amb aquesta festivitat tan nostrada un seguit d’activitats per promoure el gust per la lectura i l’escriptura.

Aquest any tot l’alumnat del nostre centre ha col·laborat en l’elaboració d’un seguit de contes cooperatius i  cada aula ha fet la lectura d’aquestes creacions tan divertides.

Amb motiu d’homenatjar la figura de l’insigne professor, escriptor i poeta local ,Josep Carner i Garriga, en el marc de la diada de Sant Jordi, l’Ajuntament d’Almacelles ha convocat el 19è concurs literari  i un any ,més l’alumnat del nostre centre també hi ha participat.

Els guanyadors/es del concurs literari van llegir els seus poemes davant dels companys/es de l’escola. Un fort aplaudiment es van emportar com a reconeixement del seu treball. També felicitem a tot l’alumnat per la seva participació i us animem a continuar llegint i escrivint poesia!!!

I com cada any, des de les biblioteques del centre, hem aprofitat per adquirir algunes novetats literàries que de ben segur faran passar una bona estona als nostres petits lectors. Recordeu, que podeu disposar d’aquestes novetats, fent ús del servei de préstec que ofereixen les dues biblioteques del centre.