PROJECTE FRUITES I HORTALISSES A CS

Com sabeu, aquest curs treballem tota l’escola el PROJECTE DE FRUITES I HORTALISSES. Divendres passat, Cicle Superior, vam iniciar la nostra part d’experimentació del projecte. Partint del vídeo d’Art Contemporani de l’artista Sam Taylor “Still life”  (Natura morta), hem creat els nostres propis bodegons. Estan en tres espais diferents: un al hall de l’escola, un al MAU (5è) i l’últim al Parc d’Europa (6è). Cadascun, en un metre quadrat, té les mateixes fruites i hortalisses: maduixes, poma, taronja, pinya, plàtan, kiwi, broquil, porro, ceba, carxofa, patata i pastanaga. Però, no les mateixes condicions. Aquí entra el mètode científic. Partim de l’observació inicial i les nostres hipòtesis (divendres). Després, durant tres setmanes en farem l’observació i en recollirem les dades i ho documentarem amb fotografies, per poder veure millor tot el procés. Agraïm a l’Ajuntament del poble que ens hagi deixat ubicar en espais públics el nostre treball de recerca.

Malauradament, al dia següent, vam trobar que la majoria de les nostres fruites i hortalisses havien estat sostretes. Hem iniciat el projecte amb molta il·lusió i continuarem treballant així, encara que la manca de civisme ens hagi fet molt de mal.