INAUGURACIÓ DE LA BIBLIOTECA

Un cop acabada la remodelació de la biblioteca de l’edifici del Tossal,  tocava inaugurar-la. Ho vam fer el dia 24 d’octubre, coincidint amb el Dia Internacional de les Biblioteques, i vam organitzar una sèrie d’activitats i actes que vam anar celebrant al llarg de tot el dia.

Primer, vam presentar davant de tot l’alumnat de l’escola el logo guanyador del concurs.

Aquest és el nou logo de la biblioteca de l’escola i l’artista que l’ha dissenyat és el Marcel Bria Giribet.

CLIQUEU SOBRE LES FOTOS.

A continuació, tot l’alumnat va gaudir d’una sessió de contacontes a la biblioteca. Volem agrair la col.laboració de les persones que van fer possible aquesta activitat tan divertida: la Noèlia Abillà, l’Esther Girona, l’Anna Prats, la Mònica Benabarre i la Marina Anastasi.

CLIQUEU SOBRE LES IMATGES I PODREU VEURE LES FOTOS DE LES SESSIONS DE CONTACONTES DELS DIFERENTS CICLES

I per finalitzar el dia, tota la comunitat educativa (famílies, AMPA, regidora d’educació de l’Ajuntament i mestres) també vam fer un petit acte per tal d’inaugurar la nostra biblioteca escolar.

Gràcies a tots i totes per la vostra participació.

OBRIM LES PORTES DE LA BIBLIOTECA.

US HI ESPEREM!!!