GRADUACIÓ 6è. Curs 2020-2021

El curs s’acaba i amb ell l’alumnat de 6è passarà a l’institut. Per aquest motiu, com és tradició, el darrer dia d’escola hem celebrat un acte de Graduació dels nens i nenes de 6è. L’esdeveniment ha constat de dues parts:

Una més formal i institucional amb les famílies i els companys de cicle, els alumnes de 5è. Primer, els hem rebut cantant l’himne de l’escola. A continuació, en petits grups o individuals, han dit els parlaments  que s’havien preparat amb els quals han fet un passeig per la seva pròpia història a l’escola, des de P3 fins al dia d’avui: anèctodes, experiències, vivències, records, sentiments,… Seguidament, el personal docent de cicle, els hem lliurat l’orla de record. I com a cloenda, la Directora ens ha dit unes paraules molt emotives.

La segona part, ha estat més festiva. Han preparat un festival amb  balls i petites obres de teatre/mímica que han representat davant de tots els companys de l’escola en el pati. Tots plegats, ho hem gaudit i un bon record ens endurem.

FOTOS ACTE INSTITUCIONAL

FOTOS BALLS